torstai 6. lokakuuta 2011

Ovulaatio-oireita

Oon ilmeisesti kokenut ekan sellaisen ovulaation, jollainen ovulaation oikeasti pitäisi olla. En tiedä, mitä aiemmissa kierroissani olleet lämmönnousuista ja testeistä päätellyt ovikset on olleet, mutta ei ainakaan ole kivun määrässä mitään verrattuna tähän, jonka koin kp 12. On mahtanut olla melkoinen möllykkä, sillä valehtelematta vaikersin kivusta, kun alkoi tapahtua. Mutta ei sillä, hyvä että vihdoin tapahtuu! 

Outoa tässä vaan on se, että mun vasemmalla oleva viime kierron kp 10  mitattu 17 mm folli ei sitten ilmeisesti irronnutkaan viime kierrossa, vaan siellä oli irronnut jo jotain aikaisemmin tai hormonit oli muuten vaan sekaisin. Samalla selittyisi viime kierron alkupuolen oudot korkeat lämmöt, joiden kuvittelin johtuvan Clomeista, mutta ehkei johtunutkaan. Ehkä mulla oli vaan menossa silloin oikeasti loppukierto!! Mun toissamenkat oli nimittäin vähintäänkin oudot. Melkein vois laskea ne alkuraskauden valemenkoiksi, kun tuhrutti vaan, mutta oon kuitenkin testannut negaa sillon, jollon en oo voinut mitenkään olla raskaana. Mutta se selittäis noi lämmöt ja sen, että Clomien alotus viime kierrossa ei mennyt ihan putkeen, vaikka gyne vakuutteli, että lämmöillä ei oo merkitystä ja Clomit voi hyvin aloittaa, jos testit on negaa. Joopajoo. Mistä näitä oikeesti tietää? Jokatapauksessa, eipä sillä enää ole väliäkään. Pääasia, että nyt menee niinkuin pitää! Nyt jännäillään sitten pari viikkoa...

Kuva lainattu: www.vau.fi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti