tiistai 30. elokuuta 2011

Piinapäivä 14 - Mahalasku

No niin, se siitä lämmönnoususta. Ihan turhaan elättelin toiveita! Tänään ja eilen on oltu taas normaalin alkukierron lämmön tuntumassa, että eiköhän tuo vuoto siis kohta ala? Kurjaa. Ois vaan pysynyt koko loppukierron siellä alhaalla, niin ei ois tarvinnut innostua.

Clomien suhteen oon kuitenkin yllättävän avoimella ja odottavalla mielellä. Tahdon uskoa, että niistä olisi apua, vaikka kokonaistilanne näyttääkin siltä, että mitä mä niillä, kun ovuloin ilmankin. Jos ne kuitenkin vaikka kasvattais vähän parempilaatuisia munasoluja, jos ei muuta? Mun seurantaultra kyllä vähän jännittää. Kuvittelin varaavani sen kiertopäivälle 12, mutta nyt tämänpäiväisen lämpöpudotuksen takia ovis näyttikin siirtyneen päivää aikaisemmaksi. Koska mulla ei ole muuta todistetta sen tapahtumisesta, kuin lämmöt (testit negaa ja oireetkin vähän vaikeastitulkittavia), niin siinähän tuon nyt sitten uskon olevan. Niinpä mun seurantaultrakin nyt siirtyi pe-su tehtäväksi, jos oletetaan, että huomenna on kp 1. Kaikista mahdollisista päivistä viikonlopulle! Kaiken muun hyvän lisäks mun gyne ei ota vastaan perjantaisin, joten en voi edes vaihtaa maanantaille varaamaani aikaa. Pitää vaan toivoa, että solu pysyy kyydissä sinne asti, kun saadaan naimalupa! Vai onko mulla vaihtoehtoja? Jos joku lukijoistani haluaa kertoa kokemuksista, milloin ovis on tullut clomien kanssa (otetaan 50 mg kp 3-7) ja mitä seurantaultrassa on näkynyt, lukisin suurella mielenkiinnolla!

2 kommenttia:

  1. Moi taas!
    Minulla oli käytössä keväällä insseissä (ja kesällä 4 kierrossa polin ollesa kiinni) Femar. Clomeja mulla ei ole ikinä ollut, mutta samaan lopputulokseen niillä pyritään kuin femareillakin. Minä käytin niitä kp 2-6 ja ovis oli tuntemuksista ja muutaman kierron testauksista päätellen aina kp 11-13. Minulla kyllä on luonnostaan lyhyehkö kierto (normisti 25-28 pv). Inseminaatioissa minulla kävi joka kerta niin, että munasolu oli jo irronnut, kun menin toimenpiteeseen. Joka kerralla lääkäri kuitenkin näki kohdun limakalvosta, että ovis oli tapahtunut vastikään eikä inssi ollut vielä myöhässä. Munasoluhan säilyy irtoamisensa jälkeen "hengissä" vielä n. vuorokauden ajan. En tiedä, oliko vastauksestani mitään hyötyä sinulle, mutta kerroinpa oman kokemukseni. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Rowan kokemuksen jakamisesta! Mun täytyy miettiä, siirtäiskö ton ultran kuitenkin kp 9:lle, niin olis turvallisempi. Tosin ei toi kp 13 liian myöhäinen oo, jos clomit siirtää mun ovista vähän eteenpäin, mut jos ei siirrä, niin myöhässä ollaan. Mun ovis on tullut tähän asti kp 10-12.

    VastaaPoista