lauantai 27. elokuuta 2011

Lohtushoppailua parhaimmillaan (vai pahimmillaan)?

Mä oon varmaan antanut itsestäni jo heti alkuun ihan friikin kuvan kaikkine mittailuineni ja tavoitteineni, mutta tahdon silti vielä paljastaa yhden pimeän puoleni. Päätin joskus hamassa yrityksen aloituksessa, että saan ostaa jokaisen epäonnistuneen kierron päätteeksi jonkun vauvajutun lohdutukseksi odottamaan sitä hetkeä, kun se vauva sitten päättää tulla. En todellakaan enää tiedä millä perusteella kuvittelin tuon a)lohduttavan, että mulla on kaapit pullollaan vauvakrääsää, jota ei voi edes käyttää b)auttavan jotenkin tän proggiksen etenemisessä, mutta olkoon miten on, olen kuitenkin päättänyt sinnikkäästi jatkaa viitoittamallani tiellä. Tässä vähän maistiaisia, mitä vauvaa varten on jo odottamassa...

Espritin suloinen norsupaita.
Kettu-pehmo jostain käsityömyymälästä.
Mauri Kunnaksen vauvakirja. Ihanin kaikista vauvakirjoista, joita oon ikinä nähnyt.
Body tuliaiseksi New Yorkista.
Ovikyltti sisustuselementiksi.

5 kommenttia:

  1. Moi Tuikku!
    Wau! Sinulle on jo kertynyt ihania juttuja vauvaa varten. Toivon kovasti, että pian onnistuu... Olen lueskellut tekstejäsi ja seuraan varmasti jatkossakin. Me olemme yrittäneet vauvaa 2 vuotta ja juuri aloittelemassa IVF-hoitoja. Joskus aikanaan minäkin ajattelin, että jos ostaisin jo vauvanvaatteita, mutta en sitten uskaltanut. En ole ostanut yhtään mitään, paitsi muiden vauvoille. Ja joka kerta kun ostan jotain jonkun toisen vauvalle, sydäntä riipaisee ja ajattelen, että joko seuraavalla kerralla olisi omalle vuorossa... Eikä se ikinä ole. Mutta toivottavasti vielä sentään joskus.

    Aurinkoista sunnuntain jatkoa ja plussatuulia!

    VastaaPoista
  2. Kiva, kun olet löytänyt blogiini, Rowan! Tuo vauvatavaroiden ostelu etukäteen taitaa jakaa mielipiteitä aika hyvin. Toiset on niin taikauskoisia, ettei missään nimessä tulis kuuloonkaan ja toiset taas varustautuvat ihan urakalla heti yrityksen alkaessa. Mulla tää juttu alkoi, kun piti jotenkin saada lievitettyä pahimpaa kuumetta ja pettymystä ekan epäonnistuneen kierron jälkeen. 12 yrityskierron jälkeen tuo ei paljoa lohduta, mutta saanpahan hyvän tekosyyn shoppailla. :)

    Kaikkea hyvää myös teidän yritykseen ja sylintäydeltä onnea IVF-hoitoihin!

    VastaaPoista
  3. Jees, AINA on paikallaan hyvä tekosyy shoppailla! :D

    VastaaPoista
  4. Ihania hankintoja :) Minä en ole näiden vuosien varrella uskaltanut ostaa vielä mitään vauvaa varten, ettei ne tavarat sitten pyöri nurkissa muistuttamassa epäonnestamme.

    Kyllä mä silti aina kirpparilla katselen lastenvaaterekit huokaillen läpi, ja hipelöin kaupassa pehmoleluja. Ehkä minäkin vielä joskus?

    Kiva oli löytää sinut täältä blogimaailmasta, kun foorumilta ollaankin jo ennestään "tuttuja" ;)

    VastaaPoista
  5. Jadekivi, senkin stalkkeri! ;) Ei vaan, tosi kiva jos mun jutut jaksaa kiinnostaa täälläkin. Mä en oo ihan tarkoituksella tätä blogia siellä mainostanut, mutta näköjään tänne voi löytää vaikkei niin mainostaiskaan!

    VastaaPoista