keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Kirpparisaldo

Oli kyllä huonoin kirpparisaldo ikinä. En tiedä onko vaikutusta kirpparin uudella sijainnilla (huono?), mun tavaroiden hinnalla (5 € alunperin 60 €:n ehkä kaks kertaa käytetystä vaatteesta ei oo mun mielestä paha, mut ehkä jonkun muun mielestä on?) vai sillä, että mun hylly oli liian täynnä, jotta sieltä ois voinut löytää mitään, mut sain viikon aikana myytyä tavaraa vaan 70 €:lla. Oon ennen myynyt aina vähintään satasella, eikä mulla ees oo ennen ollut kovin laadukasta tavaraa kaupan, joten en oo järin tyytyväinen, vaikken rahan takia tuota teekään. Nyt jouduin roudaamaan ne kamat takasin kotiin ja lajittelemaan ne uudemman kerran käyttöön, kierrätykseen, tuunattavaksi tai pois. Tällä kertaa yksi kassillinen "rönttövaatetta" päätyy UFF:in laatikkoon, yksi kassillinen uudelleen myytäväksi toivottavasti paremmalla kirpparilla vähän edullisemmalla hinnalla, muutama juttu lensi roskiin ja pari vaatetta päätin silputa matonkuteiksi ja tehdä niistä jotain kaunista, kuten koreja. Inpiraation tarjosi Nuppu Home. Kiitos tästä!

Kuvat lainattu: http://nuppuhome.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti