maanantai 12. syyskuuta 2011

Ultrakuulumisia ja työhaastattelukutsuja

Jee, paistaahan se aurinko tähänkin risukasaan!

Kävin tänään siellä follikkeliultrassa ja sain pelkkiä hyviä uutisia. Vasemmalla näkyin 17 mm johtofolli ja kaikki entinen pco-maisuus munasrajoista oli poistunut. Kohdun limakalvo oli myös oikein kaunis kolmikerroksinen ja  10 mm paksu. Mitä ilmeisimmin siis sekä metformiini että Clomit on toimineet mulla just niinkuin pitääkin. Nyt ei kun vaan duunailemaan, niinkuin mies totesi kuultuaan uutiset. :)

Sain myös vastauksen epämääräiseen lämpöjen nousuun ja gyne sanoikin, että ei kannata ehkä mittailla clomikierroissa, kun lämmöt voi tosiaan käyttäytyä oudosti. Suositteli sen sijaan ovulaatiotestejä, joita alankin huomenissa tekemään. Toivottavasti clomien vaikutus niiden tuloksiin on jo vaan poistunut...

Ja jottei mun päivä vaan ois päässyt olemaan millään tasolla masentava, sain iltapäivällä kutsun työhaastatteluun. Jee! Oon tässä muutamaan paikkaan lähetellyt hakemuksia ihan vaan kokeilumielessä huolitaanko mua minnekään muualle ja onko mulla mahdollisuus pakopaikkaan, jos jostain syystä olo nykyisessä kävisi sietämättömäksi, mutta nyt pitäisi oikeasti miettiä, oonko valmis työpaikan vaihtoon vai sinnittelenkö vanhassa mahdolliseen äitiyslomaan asti, jollon saan vähän lisäaikaa miettiä, mitä oikeasti elämältäni tahdon ja kuuluuko tuo työ siihen. Mulla on kyllä ihan kiva haastava työ nytkin, mutta mua kuitenkin vaivaa, kun olen ajautunut siihen vähän vahingossa, enkä aina ole ihan varma, voinko käsi sydämellä sanoa, että nautin työstäni nykyisessä paikassa. Mutta valinta ei silti ole helppo. Nykyisessä työssäni on kuitenkin niin paljon hyviäkin puolia, että niitä on vaikeeta kyllä minkään muun työn päihittää. Jännityksellä siis odotan, miten meinaavat tuon uuden työn mulle myydä, jos mut ylipäätään siihen lopulta valitsevat.

Huomenna taas kirpparille ja josko sitä piipahtais vähän Sellon Sembaloillakin... Siellä olis ainakin jotain kivoja vaatteita ja Kivi-kynttilälyhdyt tarjouksessa. Just mun lempparivärit, jotka haluaisin meidän talvikotia kaunistamaan.

Kuvat lainattu: www.iittalahomeshopping.com

2 kommenttia:

  1. Hei, kommentoisin mietteitäsi tuosta työpaikka-asiasta. Itse samassa tilanteessa olleena mietin aikanani, että olen työpaikassani (entisessä) siihen asti, että pääsen äippälomalle ja sitten myöhemmin mietin haluanko palata töihin vai olen pitempään kotona.

    Minulle kuitenkin tarjottiin kiinnostavaa työpaikkaa toisesta firmasta ja asiaa pohdittuani monelta kantilta päätin ottaa sen vastaan. Koska ajattelin, että jos jään vanhaan ja en ole tyytyväinen ja jos raskaaksi tuleminen kestää pitkään niin ei ole mitään syytä olla vaihtamatta työtä. Mitään negatiivistähän tuossa paikan vaihdossa ei ole. Kunhan koeaika on ohi niin ei haittaa vaikka tulisikin heti raskaaksi. Ja työantajala ei ole lupa tällaisia asioita udella haastattelussa tai muutenkaan.

    Eli haluan tällä kirjoituksella rohkaista työn vaihtoon jos se houkuttelee.

    - Siiri -

    VastaaPoista
  2. Kiitos Siiri rohkaisevista ajatuksista! :) Luulenpa, että olen kallistumassa juuri samaan kuin sinä. Kuten sanoit, eihän tuossa mitään menetäkään ja tällä hetkellä en voi tosiaan sanoa kaikilta osin viihtyväni työssäni niin hyvin kuin haluaisin. Vauva saa myös tulla kun on tullakseen, en ala yritystä pistämään tauolle tällä yrityshistorialla. Tulkoon vaikka koeajalla!

    VastaaPoista