torstai 22. syyskuuta 2011

Uskomattomat unet

Mulla on usein tässä kierron loppupuolella aika eläviä unia. Niin nytkin. Raskausaiheista unta vaan en ole koskaan ennen muistaakseni nähnyt. Viime yönä kuitenkin näin. Siinä oli tämä nykyinen kierto ja muistan mitanneeni tämän aamun lämmön jännityksestä sekaisin. Kun mittariin piirtyi sama lukema kuin eilen (36,8), joka ihan oikeassakin elämässä oli se lämpö molempina päivinä, olin ihan maani myynyt. Ei sittenkään kiinnittymisdippi ja olin ihan varma, ettei tästä kierrosta enää olisi voinut tärpätä. Mutta tärppäsi kuitenkin! Tein testin ja siihen testiin piirtyi vaikka mitä viivoja, sydämiä, hymynaamoja eri väreillä ja lisäks vielä teksti: onnea! Ihan pimeetä. Kun näytin sitten testiä miehelle, se alkoi hyperventiloimaan (uskoakseni onnesta) ja siihen se uni sitten loppui. Kaiken huippu oli, että mies kertoi aamulla mun puhuneen viime yönä unissani, mutta ei suinkaan vauvoista, vaan työasioista! Ei oo vaikeeta arvata, mitkä asiat on mun elämässä päällimmäisinä ja eniten stressaavina tällä hetkellä.

Tässä vielä taiteilijan näkemys unessa nähdystä testistä. Valitettavasti Paint ei oikein taipunut välkkyvien valoefektien ikuistamiseen, joita nuo kaikki kuviot luonnollisesti oli... :)

3 kommenttia:

  1. O-ou!! Aika hurja uni! Oispa, oispa enneuni! Tosin tollaisa raskaustestejä tuskin saa mistään. :D Minä olen unissani synnyttänyt useamman kerran kissan ja kerran Klonkkukin (!) syntyi. Ikinä en ole saanut ihmisvauvaa. Ja jos unessa olen raskaana, epäilen sitä koko ajan. Unissakin siis lapsettomuus läsnä.

    VastaaPoista
  2. Ihana testi, tuollaisia niiden pitäisi olla. :) Toivotaan, että oli enneuni.

    VastaaPoista
  3. Rowan: No, ei ollut enneuni, mut ihan piristävä uni kaikenmaailman painajaisten jälkeen. Huijui, hirveetä ois synnyttää Klonkku... KYllähän toi aika vahvasti kertoo lapsettomuuden läsnäolosta kieltämättä. Voi kun loppuis sunkin kärvistely pian. :(

    Toiveikas: No niinpä. Pitäiskö laittaa testitehtaille nimetön vinkki, et vois olla kysyntää... ;)

    VastaaPoista