lauantai 24. syyskuuta 2011

Todellinen yllätys loppukiertoon

Eikä mikään kiva sellanen. Olin ihan kiinnittymisfiiliksissä, mutta mullapa alkoikin uus kierto. Edellisen kierron pituus 20 pvää, josta oletettu luteaali 7 päivää. Ja mulla kun piti olla hyvä folli ja paksu limakalvo ja kaikki edellytykset clomilapseen. Tasan ei käy onnen lahjat. Nyt mietin, että oonko mä vaan kuvitellut ton oviksen väärään aikaan. Vai voinko mä edes olla kuvitellut, kun ultrassa kuitenkin näytti ovista edeltävältä ajalta?! Noi mun lämmöt kyllä puoltais sitä, että ovis olis tapahtunut jo kp 6, mut ei kai se voi mitenkään olla mahdollista. Sitten olis toi edellinenkin kierto ihan sekasin... Tosi outo tilanne. 

Mut ei auta. Puhtaalta pöydältä on taas lähdettävä ja clomit napattava sunnuntaista lähtien. Voi kun tää ois sattunut edes viikolla, niin oisin voinut gyneltä kysyä, että mitä ihmettä.

Mutta nyt punkkua ilman huonoa omaatuntoa!! Ja onneks laitoin H&M:n tilaukseen eilen yhden uniasun mulle muistutukseksi taas yhden (viime) kierron pilalle menosta. Nyt saan laittaa toisenkin tilaukseen heti perään. Tällainen ihanuus sieltä tulee koossa 52.


Ja huomisesta lähtien sitten seurataankin mun ruokavaliomuutosten sijaan mun liikkumisia vähän niinkuin tän mukaan. Pitäisköhän mun jotkut tavoitteet itelleni tänkin suhteen väsätä, niin voisin viikottain kasata koosteen, kuinka laistan jokaisesta itse asettamastani tavoitteesta! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti