sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Palkinto hyvin tehdystä työstä

Päätin jotenkin palkita itseni uudesta työpaikasta ja kun sopivasti sattui veronpalautuksetkin tulemaan. Mietin tosi pitkään satsaanko ulkonäköön, hemmotteluun, tekniikkaan vai  harrastuksiin. Mietin uutta iphonea, jotain kalliimpaa merkkilaukkua tai laadukkaita työvaatteita, hemmotteluhoitoja ja laulutunteja, mutta sitten jokaisen kohdalla totesin, että en kaipaa niistä mitään. Uuden puhelimen sain just töistä, mulla on ihan hyvä yks merkkilaukku, työvaatteita voin ostaa pienemmissäkin erissä sillon kun haluun ja hemmottelusta ei jää mitään pysyvää. Laulutuntien ja tän välillä oli vaikea valinta,  mutta päädyin sitten kuitenkin tähän:


Mulla on nykyisin  siis digipiano! Oon niin onnessani, sillä oon niin kauan kaivannut musiikkia takasin elämääni ja etenkin pianonsoittoa. Ihan paras päätös tän muutaman päivän kokemuksella ainakin. Oon niin soittanut kaikki mun lempparibiisit läpi ja hakenut kirjastosta kasoittain nuottikirjoja lisää. Mun piano on ihana. :)

Sitten oon myös saanut taas liikunnan elämääni. Eka viikko takana kuntosaleilua kolmen kerran viikkotahdilla. Tein oikein ohjelmankin, jota meinaan nyt noudattaa 2 viikkoa ja sitten vaihtaa astetta raskaampaan. Josko sitä kesäksi pääsis rantakuntoon? Ja mieluiten jo maaliskuussa, kun lähdetään sinne Dubaihin. Vaikka oon nyt sen reilu 7 kg loppukesän lukemista, vielä on ihan tehtävää ja tolla liikunnalla ehkä saa kropan näyttämään astetta kauniimmalta kuin jos vaan ruokavaliolla laihduttais. Mun tavoite on 65 kg (nyt 70), mutta katotaan nyt, kun tota painoa tärkeempää on kuitenkin miltä tuntuu ja näyttää. Että jos jatkais niin kauan kun oon itse tyytyväinen ja mahdun mun tavoitefarkkuihin.  Oon nyt pitänyt ruokapäiväkirjaa, treenipäiväkirjaa ja sit vielä kirjannut viikkotasolla mitat, että miten ne muuttuu. Ja sitten mulla on ammattilainen kattomassa, että kaikki menee niinkuin pitää. Jos jollain on kiinnostusta lukea tän proggiksen edistymisestä täältä, niin hihkaiskoon kommenttiboxiin. Ihan mielelläni jaan kokemuksiani täällä, varsinkin nyt kun vauvajutut on vähemmällä huomiolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti